نمایه نویسندگان

آ

  • آذری، روشنک بررسی درزمانی ساخت صفت‌های فاعلی و مفعولی زبان فارسی و تحلیل محتوای آموزشی آن در کتب متوسطه نظام قدیم و جدید [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 49-66]

ا

  • ابراهیمی‌علویجه، محمد بررسی میزان تأکید کتاب درسی ریاضی نهم بر آموزش حل مسائل دنیای واقعی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 117-134]
  • ادیب، یوسف تبیین ماهیت سطوح تصمیم گیری در آزادسازی برنامه درسی دوره ابتدایی: یک مطالعه تلفیقی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 83-116]
  • ایزدپناه، امین بررسی و نقد بومی‌سازی آموزش فلسفه به کودکان و نوجوانان: مطالعه تطبیقی دو رمان کودک فیلسوف، لیلا و لیزا، کودکی در مدرسه [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 1-26]

ب

  • باردل، محمد مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری و آزمایشگاهی بر عملکرد علوم تجربی ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 109-122]
  • بهجتی اردکانی، فاطمه مشکلات و چالش‌های آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا در مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 87-108]

پ

  • پورشافعی، هادی رویکردهای آموزش استیم : مرور نظام مند [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 1-20]

ج

  • جوانمردی، محمد حسین نقش چیدمان عرصه‌بندی فعالیت‌ها و گردش در فضا بر کاهش استرس و ارتقای کیفیت یادگیری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 67-82]

ح

  • حامدی نسب، صادق تأثیر آموزش مبتنی بر مغزمحوری بر یادگیری ضرب و تقسیم دانش‏ آموزان پایه چهارم ابتدایی شهر بیرجند [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 101-115]

د

  • دارابی عمارتی، عابدین طراحی برنامه درسی سازنده‌گرا و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 39-66]
  • دریکوند، محمد پیامدهای طنز در آموزش : مروری بر پیامد های مثبت، منفی و چالش های آن در کلاس [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 67-86]

ر

  • رستم نژاد، فاضل اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی تدریس پنج مرحله ای بایبی 5E بر شایستگی تحصیلی و شیفتگی تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 1-20]
  • رستمی نژاد، محمدعلی رویکردهای آموزش استیم : مرور نظام مند [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 1-20]
  • رضاپور میرصالح، یاسر مشکلات و چالش‌های آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا در مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 87-108]
  • رمضانی نژاد، رحیم موقعیت آموزشی درس تربیت بدنی ازدیدگاه مدیران، معلمان، والدین و دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 61-76]

ز

  • زارع شیخکلایی، سید فاطمه واکاوی چالش مولفه های فرهنگ دانشگاهی در آموزش مجازی: مطالعه ای موردی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 21-38]
  • زارعی، رضا تجربه زیسته معلمان ابتدایی از پدیده موبینگ و بولینگ با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 39-60]
  • زره ساز، زیبا نقش چیدمان عرصه‌بندی فعالیت‌ها و گردش در فضا بر کاهش استرس و ارتقای کیفیت یادگیری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 67-82]

س

  • سجادی، خاطره نقش چیدمان عرصه‌بندی فعالیت‌ها و گردش در فضا بر کاهش استرس و ارتقای کیفیت یادگیری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 67-82]
  • سرداری، باقر اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی تدریس پنج مرحله ای بایبی 5E بر شایستگی تحصیلی و شیفتگی تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 1-20]

ش

  • شفیعی، مریم طراحی برنامه درسی سازنده‌گرا و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 39-66]
  • شمشیری، بابک دلالت های دانش ضمنی با تاکید بر مفهوم شناسی تربیت دینی برای یادگیری و تدریس در مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 27-50]
  • شیبانی فر، رضا آموزش به شیوه یادگیری سیار و تاثیر آن بر بی انگیزگی ناشی از دوره کرونا (چگونه سامان را به یادگیری علاقه مند کردم) [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 77-92]

ص

  • صحبت لو، علی تأملی آینده پژوهانه بر تربیت‏ حرفه‏ ای در نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 1-22]

ط

  • طاهرپور کلانتری، مسعود تأثیر آموزش مبتنی بر مغزمحوری بر یادگیری ضرب و تقسیم دانش‏ آموزان پایه چهارم ابتدایی شهر بیرجند [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 101-115]

ع

  • عبدی، سعید موقعیت آموزشی درس تربیت بدنی ازدیدگاه مدیران، معلمان، والدین و دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 61-76]

غ

  • غلامی، اعظم تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دهم از نظر ملاک های تعیین، انتخاب و سازماندهی محتوا [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 85-100]
  • غلامی، ناصر بررسی میزان دانش معلمان مدارس عادی شهر بیجار دربارۀ دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و آموزش فراگیر و آمادگی آنها برای پذیرش این دانش‌آموزان در کلاس خود [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 21-38]

ف

  • فاتح نژاد، کورش تجربه زیسته معلمان ابتدایی از پدیده موبینگ و بولینگ با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 39-60]
  • فتحی آذر، اسکندر تبیین ماهیت سطوح تصمیم گیری در آزادسازی برنامه درسی دوره ابتدایی: یک مطالعه تلفیقی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 83-116]
  • فرج زاده، سولماز بررسی و مقایسه عملکرد حرفه‌ای معلمان فارغ‌التحصیل رشته آموزش ابتدایی از دانشگاه فرهنگیان دارای دیپلم تجربی و ریاضی با دارندگان دیپلم علوم انسانی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 51-66]
  • فرجی، محبوبه واکاوی چالش مولفه های فرهنگ دانشگاهی در آموزش مجازی: مطالعه ای موردی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 21-38]
  • فلاحی، مریم بررسی چالش های موجود در ابعاد اجرایی و آموزشیِ درس کار و فناوری پایه ششم [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 93-107]

ق

  • قربانی، محمدرضا تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دهم از نظر ملاک های تعیین، انتخاب و سازماندهی محتوا [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 85-100]
  • قرونه، داود تأثیر آموزش مبتنی بر مغزمحوری بر یادگیری ضرب و تقسیم دانش‏ آموزان پایه چهارم ابتدایی شهر بیرجند [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 101-115]
  • قنبری، مهدی جستاری در برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت مجازی فرهنگیان در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 23-48]
  • قنبری حمیدابادی، مهدیه واکاوی چالش مولفه های فرهنگ دانشگاهی در آموزش مجازی: مطالعه ای موردی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 21-38]

ک

  • کاشفی، حمیدرضا واکاوی آسیب های دوره مهارت آموزی ماده 28: مطالعه کیفی دیدگاه مهارت آموزان دبیری ریاضی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 67-84]
  • کاظم پور، نازیلا واکاوی چالش مولفه های فرهنگ دانشگاهی در آموزش مجازی: مطالعه ای موردی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 21-38]
  • کبیری، فاطمه بررسی و مقایسه عملکرد حرفه‌ای معلمان فارغ‌التحصیل رشته آموزش ابتدایی از دانشگاه فرهنگیان دارای دیپلم تجربی و ریاضی با دارندگان دیپلم علوم انسانی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 51-66]
  • کشمیری، هادی نقش چیدمان عرصه‌بندی فعالیت‌ها و گردش در فضا بر کاهش استرس و ارتقای کیفیت یادگیری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 67-82]
  • کیاپاشا، کوثر واکاوی چالش مولفه های فرهنگ دانشگاهی در آموزش مجازی: مطالعه ای موردی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 21-38]

گ

  • گرگی، حمیده بررسی و نقد بومی‌سازی آموزش فلسفه به کودکان و نوجوانان: مطالعه تطبیقی دو رمان کودک فیلسوف، لیلا و لیزا، کودکی در مدرسه [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 1-26]

م

  • محمدزاده، مرتضی واکاوی چالش مولفه های فرهنگ دانشگاهی در آموزش مجازی: مطالعه ای موردی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 21-38]
  • محمدزاده، مینا رویکردهای آموزش استیم : مرور نظام مند [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 1-20]
  • محمودی، فیروز تبیین ماهیت سطوح تصمیم گیری در آزادسازی برنامه درسی دوره ابتدایی: یک مطالعه تلفیقی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 83-116]
  • مصیبی، ملیحه مشکلات و چالش‌های آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا در مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 87-108]
  • مطلبی، رامین مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری و آزمایشگاهی بر عملکرد علوم تجربی ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 109-122]
  • معصومی نژاد، رضا تبیین ماهیت سطوح تصمیم گیری در آزادسازی برنامه درسی دوره ابتدایی: یک مطالعه تلفیقی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 83-116]
  • موسوی، سیده صغری بررسی و مقایسه عملکرد حرفه‌ای معلمان فارغ‌التحصیل رشته آموزش ابتدایی از دانشگاه فرهنگیان دارای دیپلم تجربی و ریاضی با دارندگان دیپلم علوم انسانی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 51-66]

ن

  • نادری، مهدی تأملی آینده پژوهانه بر تربیت‏ حرفه‏ ای در نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 1-22]
  • نیکخواه، محمد جستاری در برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت مجازی فرهنگیان در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 23-48]

و

  • واحدی، مهدی بررسی چالش های موجود در ابعاد اجرایی و آموزشیِ درس کار و فناوری پایه ششم [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 93-107]

ه

  • هاشمی، سید حسن دلالت های دانش ضمنی با تاکید بر مفهوم شناسی تربیت دینی برای یادگیری و تدریس در مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 27-50]

ی

  • یافتیان، نرگس بررسی میزان تأکید کتاب درسی ریاضی نهم بر آموزش حل مسائل دنیای واقعی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 117-134]